- ohyfsad främling vs underbar dag

Hujedamig vilken underbar vecka detta varit/är/kommer-fortsätta-vara!
Idag åkte vi till Malmö och mötte upp min mamma och ena lillebror,constantin,på lilla torg. Mamma bjöd på lunch på Viktor's i det soliga vädret och denna gravida kvinna fick dels min egen lax, samt tjuväta både ryggbiff och kyckling från de andra ;) Efter en god lunch begav vi oss alla till Ribersborg-stranden för att svalka oss, kunde inte vart härligare!

Bortsett från att jag hamnade i dispyt med en oerhört ohyfsad 7åring på lekplatsen när han vägrade gå av bebisgungan så att Benjamin kunde få gunga..jag stod tålmodigt och väntade i 5 minuter innan jag fick nog.
Jag: skulle du kanske kunna gunga på en av gungorna för "stora pojkar" nu så att min bebis kan få gunga i "BEBIS gungan"?
Ohyfsad 7åring: Nej! Jag gungar här!
Jag: jo jag ser det, men den gungan är faktiskt för bebisar som inte kan gunga på gungor för stora pojkar.. Så ni kanske kunde byta en liten stund iallafall?
Ohyfsad 7åring: Nej sa jag ju! Jag vill gunga på denna!

Jag gav upp, men jävlar i min lilla låda vad jag hade velat snacka med hans mamma!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad gott det såg ut! Och så sööööt Benjamin är! Gillar hur du täcker hans delar med diamanter. :P synd att jag missade er, hade velat träffa din bror och mamma!

2013-07-09 @ 20:16:03
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Cizzi

Hahahaha thilde vs dryg snorunge. Kan verkligen se det framför mig :)

2013-07-09 @ 21:30:28
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: Mamma

Fina bilder...inget bildbevis för att jag var där? :)

2013-07-10 @ 20:55:09
Postat av: Tina

Härligt det ser ut! :)

2013-07-19 @ 23:30:07
URL: http://tiiniisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0