- Benjamins nya skor

Häromdagen köpte jag ett par nya nikeair sneakers till Benjamin. Före det använde han ju främst ett par svarta Nike, hans första riktiga "gå-skor". Men, häromdagen när vi var iväg, ville han inte riktigt gå i dem och spände fötterna och gnydde på lekplatsen när jag lät honom gå runt. När jag efter leken satte honom i vagnen igen grät han tills dess jag tog av skorna på honom. Då började jag misstänka att "hoppsan, hans skor kanske är för små..?"
Skyndade mig till intersport och tog på honom ett par NikeAir i större storlek och satte ner honom på golvet, och vips gick ungen runt i butiken och skrattade! Så mitt fruktansvärt dåliga samvete kastade sig till kassan och betalade skorna illa kvickt.


Kommentarer
Postat av: Emma

På Clas Ohlsson ska det finnas sådant mått som man kan mäta skor och fötter med :)

2013-06-30 @ 07:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0