- sambon och pengar

Ekonomi, det är ett kul ämne.. Jag hävdar att jag är den ekonomiska av mig och Alex. Han hävdar motsatsen.
Och nu har vi ju som ni vet kommande utgifter på mellan 22-29000 :- i deposition och dubbla hyror för flytten vi ska göra. Det är ganska mycket pengar faktiskt... Och vi har kommit överens om att försöka hålla onödiga småköp nere ett tag, med andra ord, Alex påstod igår att en bikini till mig vore just ett onödigt inköp. När jag tog på mig mina gamla bikinis för att demostrera för honom hur icke charmigt det är med 4 stycken gravidtuttar fram och 2 bak, höll han inte med.."det ser bra ut" tyckte han, inte ett skäl att köpa ny bikini för några hundralappar.. Och nu kom han hem från jobbet, och tyckte tydligen att över 300:- var väl investerade pengar för 2 dagars lunch ute när han jobbat.

Japp, allt är relativt. ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy vad jag hade blivit sur! Jäkla Alex.

2013-06-13 @ 13:14:29
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0