- gräsänka dag 1.

Igår var första dagen som gräsänka medan sambon är i USA. Det blev en väldigt hektisk och spännande dag..
Först åkte jag till Malmö för att möta upp och ta en fika med fina Anna, sedan mötte jag upp Hannah, Erika och Erikas två pluttar; Eliott och Olivia.
Vi fikade, shoppade och fikade.. Någonstans där gick det fel och lilla Olivia blev sjuk och svimmade och fick åka ambulans till barnakuten medan jag och Hannah tog lillebror och Benjamin och kastade oss efter via stadsbuss.
Men tillslut verkar allt ha gått bra för lillan hos farbror doktorn, men så läskigt det är när de små blir dåliga! :(

Klockan 02.45 inatt fick jag sms från sambon att han var framme i USA, skönt att höra, och jag är bara måttligt avundsjuk över att han ska få åka helikopter, besöka alcatras fängelset och shoppa loss! Hmpf..


Kommentarer
Postat av: Renata

Nämen vad läskigt... Hoppas alla mår bra!

Åh GUUUD shoppa i USA är ju inte dåligt... Avis!! ;)

Kram

2013-03-29 @ 11:35:52
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: renata

SV: messmör är så inte gott... men vi har det i iris gröt för att få fart på magen!

2013-03-29 @ 15:02:50
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0