- halva klippt

För att förbereda Benjamin lite inför att inatt sova ensam i sitt eget rum, beslutade jag att vänja honom idag på hans tupplurar.
Han har 3 tupplurar x30 minuter om dagen.

Tupplur 1; jag la ungen i sin säng, ungen reste sig, grät "maaaamma!" i 20 sekunder. Jag satte på spotify, ungen la sig ner, somnade efter 2 minuter.
Tupplur 2; jag la ungen i sin säng, satte igång spotify direkt, ungen somnade. Och nu 2 timmar senare sover han fortfarande.. Tror inte vi hinner med "tupplur 3" innan läggdags.

Tar det som ett gott tecken inför nattningen ikväll, peppar peppar!


Kommentarer
Postat av: Cuison

Haha! Fina Benjamin! Vad är det för låt på Spotify du slår på? Jag samlar alla tips jag bara kan få för att lilltjejen här hemma ska somna! :)

2013-03-20 @ 17:10:28
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Lisa

Åh så söt han är :) hoppas nattningen gick bra!

2013-03-20 @ 21:13:30
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0