- alive

Plötsligt fredag, och här har varit knäpptyst hela veckan.
I måndags började jag känna mig lite småkrasslig, men åkte ändå in till Malmö i måndags för att umgås med Benjamins farmor. Det var kanonfint väder, 20 grader varmt och sol.. Och jag var febrig och slö.
Vi valde iallafall ut vilken syskonvagn vi ska ha(kanon nöjd!) och lunchade på Victors, åt glass vid kanalen och avslutade med middag på vapiano, innan vi sa hej då! Trevlig dag, men jag har fått betala för det resten av veckan med feber, halsont osv osv. Idag är första dagen jag börjar känna mig någorlunda mänsklig igen.

Nu hoppas vi att denna familjen slipper mer sjukdomar på ett bra tag!!!

Beställde för övrigt Benjamins födelsedagskalas outfit idag, kommer bli perfekt! ;)

(Bilder på benjamin och hans farmor,tagna i Malmö, i tisdags. Senast jag var utanför dörren..;p)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu är jag ju nyfiken! Vilken vagn blir det?:-)

2013-05-11 @ 09:33:26
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0