- blurrrrr

När jag ska sova ligger jag alltid först i typ 2 timmar och tänker på allt mellan himmel och jord. Jag går igenom hela dagen i mitt huvud, morgondagen, saker som ska fixas, saker jag ska ta tag i, tänker på saker som oroar mig osv osv.. Och igår när jag låg och tänkte vid läggdags och snöade iväg som vanligt bland alla tankar, så började jag tänka på midsommar, ungefär så här gick tankegången om midsommar i mitt huvud;
"-vad var det nu vi skulle göra på midsommar? Just det, vi bestämde ju med dem! Fan också! Så tråkigt, varför ska vi det? Vi tycker ju inte ens om dem! Gud vilken tråkig midsommar vi kommer ha!.. Fast vänta.. Vilka dem? Vilka ska vi va med?.. Just det! Det är inte vi, det är dem i solsidan som skulle fira midsommar med Ove Sundberg och hans tjej, inte vi!"

Så ja, någonstans i mitt undermedvetna hade jag fått för mig att jag och Alex hade gjort de planerna som de hade gjort i tv serien "solsidan", det var rätt skönt när jag kom på att vi inte alls hade planer med tråkiga människor.. Men tänk om jag inte hade kommit på det, och Alex hade kommit med förslag för midsommar och jag hade svarat att vi redan hade planer.. Och inte insett misstaget förrän på själva midsommar, när jag väl skulle upptäcka att Ove Sundberg inte dyker upp.. illa..

Bilder från idag på vår fina son som inviger lite av sina presenter <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha! Jag hoppas att du var väldigt trött när du tänkte dessa tankar, annars hade något varit väldigt fel!;-)

2013-05-30 @ 18:16:42
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Renata

Hahahaha jag dog lite precis... Gumman, drick lite kamomillte innan du lägger dig så somnar du bums :)

2013-05-30 @ 20:49:48
URL: http://renatas.blogg.se.
Postat av: Lisa

Haha du är fan inte klok!!

2013-05-30 @ 20:59:14
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0