- helgen

Denna helgen inleddes i Fredags med att min mamma och yngsta lillebror kom hit för att hälsa på. Jag fick nåt infall (eller en stroke?) och föreslog en stund innan de skulle ta tåget hem att "men, ni kan ju ta med er Benjamin också om ni vill så kan han sova hos er till imorgon?". Samma sekund som jag avslutade meningen fick jag panik, men sagt och gjort, en styck Benjamin packades ner i sin vagn och åkte med (blev kidnappad av?) sin mormor och morbror på tåget till Lund. 
Men nu i efterhand måste jag erkänna, att hjälp vad skönt det var för mig och Alex att få ha en egen kväll och morgon med bara lilla Fabian. 
På lördagsmorgonen gick vi upp (vi fick sovmorgon!) och begav oss till Lund för den årliga allhelgonamiddagen hos mina föräldrar. Benjamin verkade inte direkt ha saknat oss nämnvärt, inte så konstigt när han haft världens roligaste 5årige morbror att busa med visserligen. 
Nu är helgen slut, och kvällen ska tillbringas i soffan framför solsidan på tv och sen några avsnitt SoA. Tummen upp!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var verkligen en helmysig helg!
Benjamin får komma och mysa med oss hur ofta han vill! Ja, ni och lille Fabian också förstås!
Det blev så tomt och tyst när ni hade åkt. Jag har dessutom B´s vantar! Ska jag posta dem?
Kram mamma

2013-11-04 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0