- party party

Igår var det dags, jag, Thilde, skulle äntligen på fest för första gången sedan januari. (fjärde festen på 2 år, så blir det när man odlar barn och är gravid hela tiden haha!) Senast jag var på fest, var hos Kim och Lisa, några dagar innan jag fick veta att jag var gravid med Fabian. Och första gången jag festar efter att ha fött Fabian, blev alltså också hemma hos Kim och Lisa, fast denna gång följde även Alex med :) I januari vaknade jag dagen efter festen med ångest upp över öronen när jag kom ihåg bild efter bild av vad jag gjorde under kvällen(brinnande värmeljus i munnen och tårar i köket och skumma konversationer efter för mycket vin). Idag vaknar jag upp utan ångest, med vetskapen av att jag hade en väldigt trevlig kväll utan att ha stoppat ett enda brinnande föremål i munnen, Win! 
Barnen blev passade av mina föräldrar, och tog sovmorgon till 9 respektive 11 idag, (vi kan ju låtsas att Fabian inte skrek hela natten och höll mina stackars föräldrar vakna tills jag tog honom klockan 7 haha) så denna helgen har verkligen börjat bra! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du hade trevligt! Och härligt att värmeljusen fick vara ifred denna gången! ;) men jäkla lillskrik, när ska han inse hur skönt det är att sova?

Smickrande bild. Tack. ;)

2013-11-23 @ 16:12:59
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Cuison

Haha, vad kul! Kan däremot trösta dig med att du hunnit festa mer än jag trots att jag bara varit gravid hälften av din gravidtid. Kanske börjar bli dags för mig att komma igång snart igen.. :)

2013-11-24 @ 11:59:00
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0