- (o)sjuka barn

Härlig dag? Klockan 12 skulle jag precis bege mig mot barnakuten för att kolla Fabians ena öga som varit irriterat ca en vecka.. Då ringde dagis och sa att Benjamin nog var dålig i magen, jahapp, bara för Alex att kasta sig dit och hämta honom. Är ungen dålig i magen? Nej. Inte ett dugg. Och hur gick barnakuten? Också bra, bara att fortsätta badda fabians öga med ljummet vatten så ska det nog gå över av sig självt. 
Resten av eftermiddagen har spenderats på promenad med vagnen aka "bussen" och ankmatning. Nu står denna trötta mamman och lagar fetaost/crème fresh fylld och baconlindad fläskfilé med rotfruktsgratäng till sin familj, sen ska jag unna mig några avsnitt SoA i sängen! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill klappa det lurviga håret! Igen.

Skönt att de var friska, i alla fall. Även om jag hade blivit lätt irriterad på dem för att de fejkade det. ;)

2013-10-14 @ 20:17:19
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Amanda

Alltså det håret! Det är ett under att du får något gjort om dagarna, själv hade jag legat och klappat på det hela dagen!;-)

2013-10-15 @ 09:55:42
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Sanela

Vi fick tips av läkaren att tvätta rent ögat med koksaltlösning & det funkar 👌

Fina barn ni har!!

2013-10-15 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0