- punktlig unge

Klockan är 19.03, alltså t. r. e. minuter efter läggdags, "kan ni aldrig hålla tiden?!" utbrast Benjamin (typ) och tog Alex i handen, kramade mig och Fabian, sa "gatt!" (Betyder godnatt) och ledde sedan Alex in i sitt sovrum. Jag klagar inte! :) tokunge <3 

Edit; han har förövrigt börjat sleva i sig maten jag serverar igen! Igår tryckte han i sig två portioner av min köttfärssås och idag tre (!!) portioner av min korvgratäng till middag. Jag väljer att tänka att det är för att han tycker om det, och inte tänka att det är för att han inte velat äta lunch på dagis dessa två dagarna.. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fuuuuuusk!!! Han får fan lära Sienna hur man uppför sig, för vi var fortfarande krig varje kväll. :(

2013-10-22 @ 20:51:11
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0