- sjukfrisk?

Benjamin är sjuk, fast inte sjuk. Han varken dricker eller äter, men skriker och gråter dess mer. Inatt grät han så mycket i panik att till och med Alex som sällan blir orolig, blev orolig och tog honom till akuten klockan 02. Men inga tester visade något. Men ont har han, vi vet bara inte var :(
Annars idag har vi fikat med en gamal högstadiekompis till mig som bor här i Ystad, vi har inte träffats sen vi var 14, så det var kul att ses! Benjamin visade sig från sin mysiga sida genom att bajsa medan vi åt, och Fabian tvingade mig att mata honom direkt när vi hade satt oss för att äta, alltså inledde jag vårt första möte på 10 år, med att dra fram mitt bröst..! Haha.

På vägen hem vägrade Benjamin att ha jacka, och som ni ser på bild nedan blev han så sur när jag tvingade på honom den att han drog ner vagnsuffletten och satt och skällde på mig underifrån. Fabian inviger tigerpyjamas från sin farmor medan Benjamin delar med sig av sin dreggliga napp! Sååå, godkväll!



Kommentarer
Postat av: Anniken

Amning är det mest naturliga som finns! Så därför reflekterade jag inte ens på det :)
Tack för idag!
Kram!

2013-10-29 @ 17:59:31
Postat av: Anniken

Amning är det mest naturliga som finns! Så därför reflekterade jag inte ens på det :)
Tack för idag!
Kram!

Svar: Haha, jag vet att du knappast skulle reagera över en sån sak, men ändå :)) tack själv! Kram :)
Thiilde

2013-10-29 @ 17:59:33
Postat av: Lisa

Minns du att jag var tvungen att amma inför dig första gången vi träffades? Jag tyckte att det var sådär kul. :P hoppas ni får en bättre natt i natt!

2013-10-29 @ 18:20:35
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Renata

Men stackars benji! Kanske är det tand på g? Då gråter iris hysterisk på natten och vill inte äta...

2013-10-29 @ 19:17:47
Postat av: Michan

Tiger pyjamasen är helt underbar

2013-11-04 @ 17:59:27
URL: http://michaela-michan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0