- 16 månaders pojk

Idag blir Benjamin 16 månader! En stor pojke med stark vilja, vilket alla påstår kommer från mig.. Att neka honom det han vill ha/göra leder alltid till arga protester, vi har liksom fått lämna lekplatser för att Benjamin fått frispel av att inte få sno någon annans dockvagn mot dennes vilja. Han har även utvecklat världens charm, ännu mer än tidigare, eftersom han nu upptäckt hur han exakt kan styra det till sin fördel när han busat lite för mycket. 
Benjamin skänker oss så mycket glädje och lycka och stolthet varje dag att det inte går att sätta ord på! Och hur trött jag än må vara när han vaknar 04 och stoltserar att det är dags att leka eller hur butter jag än må bli när han sliter mig i håret medan han skrattar hejdlöst, så är även de sakerna, saker som gör honom så underbar! Min lilla pojke visar vägen <3 

Idag blev det lekplatshäng med mellanmål efter dagis, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0