- My b-day

Igår fyllde denna mamma 24, jag väcktes till skönsång av Alex med en frukostbricka och arg Benjamin hack i häl som ville åt mina mackor. Efter en brottningsmatch i sängen stal ungen min gurka och la en bajsblöja lagom till jag öppnat färdigt paket och Alex gått till jobbet.. Sen bröt det ut, Benjamins dunderförkylning, hosta, snor och ynkligt gnäll. K. O. N. S. T. A. N. T. ! Vid lunchtid började jag ge upp hoppet, ungen kunde inte sova sin vila och bara skrek. Efter 45 minuters dansande och sjungande med honom på magen somnade han äntligen i 15 minuter, lagom till att posten kom och fick mig glad igen; paket från min mormor och blomsterbud från min svärmor! :D 
På kvällen kom mina bröder hit på middag och Alex köpte med tårta, så på det hela taget hade jag en fin, men snorig födelsedag :) 
Nu hoppas jag bara att Benjamin blir frisk snabbt, han och vi, behöver få sova på nätterna. Imorse gick han upp 04, sjuk men glad, och dammsög medan han sjöng och dansade.. Knäppa älskade snoriga host-unge!<3
Blommor från svärmor :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott, och krya på Benjamin!

Kram!

2013-09-28 @ 13:54:44
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: Cuison

Stort grattis i efterskott! :)

2013-09-30 @ 11:24:54
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Camilla ♥ 130510

Skönt att det ändå blev en bra fölsedag :D Stort grattis i efterskott!

2013-09-30 @ 11:40:41
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0