- ouppskattad ansträngning

Torsdagar och fredagar är spännande dagar, för då går inte Benjamin sina 5 timmar på dagis. Och jag är, som alla vid det här laget vet, en väldigt utmattad höggravid kvinna, som har en gräns för hur många timmar jag orkar springa runt ute på lekplatser och parker. Så torsdagar och fredagar känns väldigt långa för både mig och Benjamin, speciellt idag då han klockan 5 ville upp och leka. Klockan 11 hade vi redan ätit frukost, städat, vart och handlat vantar med hans morbror, vart på lekplatsen, haft fruktstund och ätit lunch! "-Jaha, resten av dagen då? Vad ska vi då Göta för att hålla honom glad?", jag testade fingerfärg.. Ansträngde mig och förberedde med tidningspapper och tänkte att nu kommer vi ha kul med detta minst en timme, gött!... Men nej, ungen fick panik direkt och ville minsann inte kladda med färg. 
- mot lekplatsen igen.. Benjamin vs mamma 1-0



Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars dig, men vilken min! Underbart att du fick den på bild!!

2013-09-26 @ 16:50:31
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Renata

Men lille vännen hihi kan han inte gå varje dag nu fram tills bebis kommer? Så kan du vila :)

Svar: Tyvärr inte, bara rätt till 15/h som föräldraledig :(
Thiilde

2013-09-26 @ 19:03:19
Postat av: Cissi

Undrar som Renata? Går det inte att öka timmarna fram tills bebis?
Kan säga att Emma har fortfarande ite hajat grejen med fingerfärg ;)

Svar: Tyvärr inte, bara rätt till 15/h som föräldraledig :(
Thiilde

2013-09-27 @ 14:05:04
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0