- överlistad

Jag blev precis överlistad av min ettåring..deluxe!
Sen han började dagis har han varit tröttare tidigare än vanligt om kvällarna, och numera går han själv in på sitt rum till spjälsängen när han vill bli nattad, får sin välling och somnar..
Så när han nu idag redan klockan 16.30 gick in och pep vid sin säng tänkte jag "oj, det var tidigt! Men visst, har väll varit en hård dag på dagis.." Så jag la honom i sängen och serverade honom vällingen och gick..
Nu har det gått en halvtimme, och jag har en väldigt pigg unge här som springer runt jävligt nöjd över att ha blåst sin mamma och lurat till sig en flaska välling!

En smart liten skitunge påväg hem från dagis innan idag <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahaha

2013-09-09 @ 17:38:38
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Cissi

Hahaha ;) känner igen det där ;)

2013-09-11 @ 11:34:52
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0