- Bright side

Jag är ingen sån som plastar in det jag skriver i glittrigt silkespapper och förskönar vardagen och försöker få den att låta så där drömmande perfekt(läs fejk!) tvärtom, här får ni ofta läsa om jobbiga nätter, äckliga blöjor, arga barn, småklantig sambo, komplex och ilandsproblem.. Men idag är en sån dag, en sån dag man får ibland, där allt bara känns fruktansvärt underbart och jag lite extra uppskattar att ha två täta huliganbarn <3 
Vi har tillbringat dagen på lekrummet där barnen börjat kunna sitta tillsammans och leka, Benjamin har sjungit, kittlat och lärt sin bror hur leksakerna fungerar. Vi har läst böcker i soffan, stått och bankat i bordet tills både Fabian och Benjamin kiknat av skratt, myst framför hitta nemo på dvd, vikt tvätt (jag vek, barnen rullade runt i tvätthögen) och barnen åt båda två varsin HEL portion riktig lunch för att avsluta det hela med att somna samtidigt i sina sängar för vilan!

Ja, idag är det underbart att vara hemma med mina två söner medan det regnar ute! Jag är medveten om att klockan är 12.01 och att jag jinxar resten av dagen, men det är det värt!..tror jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0