- flytt o skola

Äntligen! 
Igår gick flyttlasset äntligen till min och barnens nya lägenhet i Malmö. Som vanligt tog allt längre tid än väntat, och jag har ännu en gång insett vilka sjukt underbara vänner jag har som alltid gör det där lilla extra, ni är guld värda och jag är verkligen tacksam över att ha er i mitt liv. 
Känslan av att äntligen bo i Malmö igen är lite svår att förklara, det känns magiskt. Det är något med denna staden som gör en hel. Jag har bott på många andra ställen i mitt liv, men bara Malmö känns "hemma".. 
Barnens glädje igår när de fick se sitt nya rum var obetalbar, de har ju inte fått leka med sina saker på över 1 månad, så lyckan var total. :)

Fick mitt omdöme på det senaste skolarbetet igår också, det var ett uppdrag i 3 delar som tog ett dygn att göra,. Jag var nervös,. I onödan, för jag fick ett A!!! Fattar ni?! Jag?! Ett A
På tisdag är första ämnes kursen (sv2) slut, och jag ska hinna ett prov, en inlämning och en muntlig examination, samt flyttstäda i Ystad. Än en gång, tur man har vänner och familj som hjälper till med barnen då och då. Wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du behöver inte tur, du klarar det ändå! :-D

2014-08-11 @ 20:57:49
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Sandra

Grattis och grattis!! Du är så värd all framgång du kan få!

2014-08-11 @ 22:03:33
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0