- Ett skepp kommer lastat

Snabb genomgång av de senaste två veckorna⭐️;
Förra helgen hade jag finbesök från alla möjliga håll i Sverige! 10 Underbara barnfria mammor kom för att tillbringa en helg med mig i kalla Malmö, fredagen innehöll tacos och filmmys i soffan (jag kommer för evigt hata Jake gyllenhaal efter den kvällen..) innan vi däckade. Lördagen byttes några mammor ut mot nya och vi gick på stan, åt pizza, hade frisörskola i mitt kök och drog ut lite. Jag med ögonlapp pga ögoninflammation.. (Det var ju nääästan halloween iaf)

Förra veckan byttes det krämpor här hemma, Benjamin fick prickar som doktorn påstår är eksem (efter en vecka med kortisonkräm är prickarna kvar..) Fabian fick blåtira och jag bytte ögoninflammation mot svullen infektion..
Helgen som var tillbringade vi fredag och lördag hos vår fina förlängda familj Emil/Erika/Olivia/eliott i Lund för lite glöggmys fredag, och sen passade jag mina+deras barn lördagen så de kunde få en dejtkväll ute=succé på mig, 19.14 hade jag lyckats natta samtliga fyra barn! Söndagen åkte barnen till hbg för adventsmys med deras farmor och båttur till tomten i Helsingör.🎅

Denna veckan blir det matte för hela slanten, nationella på fredag🔫

Kommentarer
Postat av: Lisa

Uppdateringsdags tycker jag? :P

Avvaktar lite med spaghetti-historian. Den är för ny/pinsamt äcklig än så länge.

2014-12-05 @ 17:36:51
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0