- kort om Sthlm

Försökt hitta lust i flera dagar till att skriva om min och barnens lilla resa till Stockholm, och nu springer Benjamin runt och river lägenheten, så jag passar på!
I söndags morse tog jag båda barnen och satte mig själv på tåget upp till Stockholm! Resan upp gick kanon och vi möttes av fina Jennifer, det var hos henne vi bodde. Vi har lärt känna varandra genom en mammagrupp, och jag kan ärligt säga att hon ligger nära mitt hjärta nu och är en vän för livet! Jag och barnen tjuvade hennes döttrars rum, hennes sambo flydde fältet några dagar och vi hade en underbar vistelse i huvudstaden med shopping,fikor, lek och mys. Jag passade även på att hälsa på min moster en sväng innan vi åkte hem igår. Nu vet jag hur det är att resa ensam långt med två barn! ;) 



Kommentarer
Postat av: Emma Garcia

Det va verkligen mysigt att få träffa er tre 💞

2014-02-27 @ 17:08:11
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

åh va fina bilder du tagit. önskar att vi fotade meeeer!

2014-02-27 @ 19:03:50
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0