- torsdag

Idag är första dagen på länge som jag är slutkörd på grund av roligheter! Visserligen skrek Fabian hela natten och Benjamin vaknade tidigt, men vad gör det när man får trevligt besök som har med sig muffins?! 
Lisa och Sienna kom hit för lite häng, promenad till skogen och slutligen lekplatshäng. Vi hade töntmatchat våra barn i likadana tröjor, fjantigt med sött! 
Och lilla jag hade även fått ett semlogram från fina Camilla, så i skogen tryckte jag ogenerat i mig den rakt framför Lisa som blev utan! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah Lisa hade väl kunnat handla sig en egen semla om hon var så sugen? Vilket hon inte var. Pga hon krängt i sig alldeles för många av ovan nämnda muffins. :-P

2014-02-20 @ 20:14:28
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Camilla

Försöker göda upp dig lite😉 fina,fina Mathilde❤️❤️

2014-02-27 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0