- eeeemil!

Benjamin Benjamin Benjamin, suck vad du kan testa din stackars mor! 
Idag testade han vattentåligheten på min svägerskas galaxy s4... Den överlevde INTE ett bad i toaletten. En blick från mig på Benjamin och han förstod snabbt, och sprang själv in på sitt rum och stängde dörren för en time out. Han är inne i en väldigt stor testa gränser period nu, och busen byter av varandra hela dagarna, oftast när jag ammar! Så Benjamin och Emil i lönneberga kunde varit tvillingar just nu, Benjamins rum är hans snickerboa många gånger om dagen.. 
Men, till nåt roligare, han har börjat äta bättre sen vi slutade "bry" oss och dalta! Proverna hos läkaren visade inga allergier eller liknande, bara att han har ett kaloriunderskott så vi fick remiss till en dietist som ska hjälpa oss få i honom mer kalorier och se om hans viktkurva blir bättre igen :) 

Benjamin testar äktheten på en tusenlapp, nu blir det frisören för denna långhårige gosse! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt med testerna! Men det var ju precis som ni anade? Kämpa på, jag tror bara att det är en period. När Sienna var som värst "töjde" vi hennes magsäck genom att alltid erbjuda hennes favoritgrejer EFTER maten. Är du mätt? Ja, men då kanske du inte vill ha en macka/clementin/kokt morot/mugg nyponsoppa? Funkade nästan varje gång. :P

2014-01-09 @ 18:24:58
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Mamma

Bästa nyheten på länge!
Kramar från mormor!!

2014-01-10 @ 19:32:14
Postat av: Sandra

Busungen!

Haha, förlåt! Nu har jag uppdaterat ;-)

2014-01-11 @ 00:56:53
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0