- Fabian 3 månader

Idag blir julskinkan FatFabian 3 månader. Det firades med ett besök på Bvc för vägning, mätning och vaccinering. LillTjock väger nu 7570 gram, ett helt kilo mer än Benjamin vid samma ålder! Min mjölk måste vara spetsad med grädde och socker, han äter bokstavligen upp mig och mitt BMI är nu nere på 17. Fick återigen smäll på fingrarna av Bvc tanten om att jag måste äta mer, gärna varje vaken sekund, typ. I övrigt är Fabian en glad liten skit, älskar att sitta i ens knä och prata och glädjetjuta så våra hjärtan smälter. Det bästa han vet är att ligga ansikte mot ansikte med storebror Benjamin och få fingrar intryckta i munnen, då skrattar han så det gurglar. Babygymet har också blivit en storfavorit att sprattla i. Annars är väll tuttarna fortfarande livets bästa, och han äter varannan timme! 
Jag gissar på att han växer om Benjamin lagom till han är 7-8 månader! Haha <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, men godingen då!! Var tvungen att kolla vad Aston vägde vid 3 månader - 5770 g, nästan 2 kg mindre. Tänk så olika det kan vara :) Han verkar väldigt nöjd och glad i alla fall (tro det med all den maten) ;)

2014-01-04 @ 01:30:40
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: Amanda

Helt klart den sötaste Fabian jag vet!:-)

Har ni inget för er på tors så följ med till lekhuset i Lund, hade varit så roligt att ses!:-)
Kram

2014-01-05 @ 23:27:52
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Sandra

Hihi, ja han ser lite äldre ut men så förbaskat SÖT! Jag vill bara borra ner ansiktet i den där kalufsen ;)

Jo jag ser verkligen fram emot att se honom växa upp och det blir verkligen bara roligare! Men i den här takten flyttar dem ju snart ut (typ)! ;P

2014-01-05 @ 23:41:19
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0