- "ottan!"

"-otta!" "-otta!" "-otta!" "-otta!" "-otta!".
Jag minns hur stolt jag var i början av hösten när Benjamin gick på pottan första gången. Jag minns hur stolt jag var när han började gå typ 1 gång om dagen. Jag minns hur stolt jag var när han började bajsa på pottan. Jag minns hur stolt jag var när han började gå på pottan på dagis förra veckan. Och jag är fortfarande stolt, denna helgen har Benjamin sagt till varje gång han behöver göra något, och då menar jag VARJE. Jag visste inte hur många gånger en 1,5 åring kissar per dag, men sen Benjamin bestämde sig för att han inte vill kissa i blöjan har jag lärt mig! Ungen kan på riktigt gå och kissa mer än 3 gånger på en timma!
Jag känner mig som jag är Askungen och han styvmodern varje gång han kommer och drar ner sin blöja och bestämt säger "-otta!". Men ja, jag är stolt, förutom de gånger han hinner vända uppochner på pottan innan jag hunnit rengöra den.. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sååååå duktig! Du borde vara stolt!! Själv är jag stolt varje gång Sienna gör nr 2 i blöjan och inte i badet...

Alltså, lekhunden. Siennas första har andra färger, står upp och dansar. Denna är mjukare och kan inget men har fler roliga knappar. Jag gillar denna bättre. Finns i svensk med!

2014-01-20 @ 18:13:29
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

gud va duktig han är!
emilia bajsar på pottan! då säger hon till. men vägrar kissa i den.. hahaha

2014-01-22 @ 13:58:06
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0