- påminnelse

Jag kan trolla, 
- förstahandskontrakt i Malmö nära alla vänner, check! 

Det är lätt att se allt nattsvart, att lägga sitt fokus på allt det tunga när det strular på vägen med idiotiska hyresvärdar, borttappade betyg, krångliga studievägledare, dubbla hyror man egentligen inte har råd med, att lösa umgänge med barnens pappa, möten till höger och vänster, byten av dagis och barn som behöver aktiveras och försöka landa i alla karuseller. Det är svinsvårt stundtals att hålla näsan ovanför ytan, då är det tur man har världens finaste vänner, som hjälper en styra upp eller som påminner en om det man egentligen innerst inne vet;
"Min älskade vän,
Du är så himla fin. Både på in och utsidan. Du är en av få jag ser upp till. Jag har aldrig träffat nån med sådan styrka, vilja och motighet som du har. Du kan lysa upp ett rum utan att ens behöva öppna munnen. Du har något över dig som får en att känna glädje och  vänlighet. Att älska dig gör en till en bättre människa. ❤️ och att få älskas av dig är ren och skär lycka." 

Om bara 1 månad är allt löst, jag kommer stå stark med rak rygg, och veta att jag löst allt på det absolut bästa viset för mig och mina barn <3 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul med lägenheten! Och massa styrkekramar! Du är verkligen bäst som håller ihop det på alla fronter och fixar ;)

2014-07-01 @ 16:56:47
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa

Ska bli så kul när vi nästan är grannar!!

2014-07-02 @ 15:48:29
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: S

Vad stark du är 👊

2014-07-04 @ 13:31:00
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0