- ensamstående

Jag kommer hålla mig kort just nu, Men som de flesta nog vet eller märkt vid detta laget så har jag och Alex separerat. Det är ett stort beslut att ta för alla par, speciellt när man har barn tillsammans. Och även om man båda två är på det klara med att detta är det bästa för oss och våra barn just nu, så är det ingenting som är enkelt eller gör att det känns mindre jobbigt!
Igår flyttade Alex in i sin nya lägenhet, jag och barnen var där och tittade lite, och idag är jag helt under ytan, nu blev allt så mycket mer äkta plötsligt. Jag är ensamstående! Ensam med två små barn.. Men barnen har en mamma och en pappa som älskar dem ovillkorligt, och alltid kommer se till deras bästa, och att de har lika rätt till båda sina föräldrar, och hur framtiden ser ut är det ingen som vet, men såhär ser det ut för oss just nu. 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Massa kramar!

2014-06-15 @ 17:24:51
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ett stort beslut och ni är modiga som gör det. Nu vet jag inget om anledningen men det har väl ingen med att göra. Ni gör det som är rätt för familjen och det är huvudsaken! Stora kramar och även om vi inte känner varandra så har jag tänkt på er sen du skrev ut på insta <3

2014-06-15 @ 17:31:10
Postat av: Lisa

Svårt beslut men det rätta. Och det kommer bli bra! :)

2014-06-15 @ 17:58:12
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Sandra Svedman

Styrka till dig fina flicka.
Hör av dig om det är något jag kan göra för dig. Det är inte lätt att vara ensamstående men det kommer du om någon att fixa.
Styrke kramar till dig

2014-06-15 @ 20:05:41
Postat av: Sofie

Gör ont i hjärtat att läsa. Det kommer bli bra! Massa kramar från mig, Oliwer och Emilia!

2014-06-17 @ 04:29:07
URL: http://frokenandersson.blogspot.com
Postat av: Trixie

Helt missat detta, det var verkligen tråkigt att höra. Kramar till dig/er!

2014-06-24 @ 12:26:45
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0