- FixarThilde

Hur min dag har varit? Jo tackar som frågar, den har sett ut precis som varje dag senaste veckorna i mina försök att plocka upp mitt trasiga liv, dramatisk? Jag? Nääädå ;)

08.30- två ungar fått kläder, välling och packade i vagn, lämna Benjamin dagis
09.00- hemma, missat samtal. Hyresvärd Malmö, vill visa lägenhet kl 13!
11.00- stresspackat, gett Fabian mat, springer till dagis hämtar Benjamin och springer vidare till tåg som går 11.32..
12.30- framme Malmö, regnar, springer till kronprinsen, lämnar barnen till Lisa och springer vidare till visningen!
13.30- färdig visning, till Lisa och hämta barnen, mata dem, springer till biblioteket i ösregn för att skriva ut 3 papper.
15.00- lämnar biblioteket, med 1 av 3 papper.. In igen och skriv ut de jag glömde.. Springer sen mot Skatteverket vid kanalen för ett annat papper.
15.30- inser att Skatteverket inte ligger där längre.. Googlar ny adress, arga barn i vagnen, springer till Skatteverket vid caroli!
16.30- fått gjort allt! Springer vidare till hansa compagniet för en liiiiite sen frukost(!!) med två gamla högstadie kompisar. 
18.30- hemma! Badar barnen, nattar barnen, diskar och förbereder min morgondag.. Den kommer bestå av möte Ystad, möte Lund, och ev möte Malmö.. Magsår? Haha 

Ska bli så skönt om några månader när jag ordnat upp allt igen, för det kommer jag, jag är en fixare! En awesome fixare och awesome mamma som flyttar berg! 
Fick beslut av CSN idag, godkänt studiemedel, och lägenheten jag tittade på får jag svar om fredag/måndag, håll era tummar! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket fint rum Benjamin sitter i. Var kan det vara? ;)

2014-06-23 @ 22:03:59
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: reb

HEJJA DIG!

2014-06-23 @ 22:30:44
Postat av: jennifer,ung mamma till 2 töser

du är en riktig powermama!
duktiiiig <3

2014-06-25 @ 21:50:58
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0