- liar liar

Jag har märkt mer och mer senaste tiden att Benjamin börjat upptäcka tjusningen med, samt hur man, ljuger..
Änsålänge är han dock inte så bra på att dölja lögnerna eller få mig att tro på dem, 
Tillexempel kan jag fråga "har du bajsat?" Och han skakar på huvudet och svarar "nääähäää bajs, inte bajs", samtidigt som hela rummet stinker och synar hans lögn.
Eller som nyss, när jag stod och tvättade ansiktet och i ögonvrån såg en hand norpa åt sig min klocka och kvickt stoppa den i blöjan och försvinna ut från badrummet.. När jag kommer ikapp honom och frågar "var är mammas klocka? Har Benjamin den?" så skakar han på huvudet, och visar istället oskyldigt sin egen barnklocka samtidigt som blöjan avslöjar stöldgodset med lite metall hängandes ut mellan benen.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0