- update

Efter en liten paus känns de dags för en update, har egentligen så mycket att skriva men börjar med en update om senaste 2 veckorna!

Först kom min biologiska pappa och hans fru tanita hit från nya Zeeland några dagar, senast vi träffades var Benjamin 2 veckor! Det var otroligt kul att ha dem boendes i barnens lekrum, och Benjamin brydde sig inte alls om att de talade ett annat språk! Vi badade i havet, var på tivoli, strosade i stan och hade kalas för Benjamin! 
2 år gammal blev han den 24:e, firades i samma lokal som vi hade fabians dop i, all släkt och vänner förgyllde dagen med god mat, fina paket, fiskdamm osv och temat var såklart Tåget Thomas, som Benjamin är galen i! Gissa hur glad han blev över Thomas filmen, Thomas kläderna, Thomas tågbanorna, den radiostyrda Thomas, leksaks Thomas, boken om Thomas....! 
Jag har även hunnit med att sälja vår vagn och köpa drömvagnen bugaboo donkey duo, nu är jag fattigare än en kyrkråtta dock så alla fina tillbehör får vänta haha. Men så nöjd jag är, den är så lätt och smidig och jag undrar varför vi inte skaffade sån från början?! 

Bildbomb från senaste 2 veckorna;







Kommentarer
Postat av: jennifer, mamma till två små töser

Ååh va fina bilder!
Fina fina barn! ! 😚

2014-06-03 @ 13:20:58
URL: http://Jagotjejerna.blogg.se
Postat av: Cissi

Låter som att du haft bra dagar! Vilken vagn hade du från början?

2014-06-04 @ 09:49:55
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0