- var är farmor?!

Benjamin dyrkar sin farmor, och nu har det gått hela 7 dagar sen de sågs senast.. Så igårkväll när vi hade lagt oss ville bemin ingra famo* (*benjamin ringa till farmor) och sen hade de ett samtal om att de saknar varandra, att de ska kramas och äta glass.. 
Idag när jag hämtar Benjamin på dagis är det en styck besviken unge som möter mig, kastar en leksaksbil på golvet och spottar fram "Farmor?!!". Det visade sig att Benjamin hade sagt till fröknarna att han ska träffa farmor, åka tåg, kramas och äta glass.. Och tillslut hade fröknarna trott honom och förberett honom om att farmor tydligen snart kommer och hämtar honom, vilket Benjamin köpte, och därav blev lagom besviken när min fula nuna var det enda han fick. Han grät efter farmor, kramar och glass hela vägen hem. 
Min lilla tok! <3 
Benjamin och hans glass-farmor på hans tvåårskalas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0