- update

Och så var det tyst här igen.. Senaste veckan har vi som vanligt flängt runt, några dagar i Lund, lite i Eslöv och lite i Malmö. Vi har varit på öppna förskolor, grillat, fikat, vart på Ikea osv. 
När det gäller bloggandet vet jag inte riktigt längre, jag började blogga här när jag var gravid med Benjamin, mitt klotterplank om att vara föräldraledig och det är oerhört kul att kunna läsa tillbaka både om vad vi har gjort om dagarna och om barnens utveckling.. Samtidigt börjar jag fundera på när det är dags att säga hejdå till bloggen, samtidigt som jag ju gillar att dela med mig till er som kikar in, samtidigt som jag ibland när läsarna är uppe på högre siffror undrar vilka ni är och varför ni läser, samt funderar på om jag delar för mycket eller "fel saker".. Nu snöar jag iväg i tankarna haha. I vilket fall som helst, ska ta mig en funderare på vad jag vill! :) har ni tankar eller tips så let me know!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker de är kul att läsa vad ni hittar på eftersom ni bor så långt borta :)

2014-03-25 @ 10:46:22
Postat av: Susanne Johansson

Matilde, jag är en av dem som följer din blogg (hittade den via fb) och jag uppskattar verkligen det du förmedlar. Du är fantastiskt bra på att skriva, din blogg känns ärlig och personlig, men aldrig för privat - du klarar den balansen perfekt! /Susanne

Svar: Denna kommentaren får mig så glad! Stort tack!
Thiilde

2014-03-25 @ 11:47:59
Postat av: Cizzi

SLUTA INTE! ❤️

2014-03-25 @ 12:46:11
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: Sandra

Hittade din blogg via instagram. Tycker om att följa din vardag då jag också är tvåbarnsmamma :-)

2014-03-25 @ 13:46:35
Postat av: rosa luxemburg

jag har följ ditt mammaliv sedan du va gravid med Benjamin.Jag gillade dig från första gången vi jobbade tillsammans.Det är kul att läsa om hur ditt liv är

Svar: Tack så mycket, vad kul! Skäms över att fråga, men jag kopplar inte vem du är av namnet? :/ haha
Thiilde

2014-03-25 @ 16:00:48
Postat av: Emma

Sluta inte! Skit kul att läsa. :D

2014-03-26 @ 21:47:39
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: A

Jag är en av dom som läser din blogg, jag minns inte hur jag hamnade här men jag gillar att läsa den. Du skriver om livet som sådant och sockrar inte in allt som många andra gör, utan delar allt utan att bli för intim. Du skriver alltid med kärlek, humor och värme även om sådant som kanske inte alltid är så roligt.
Ett tips är att låsa din blogg så bara dina nära och kära får ta del av ditt liv. Det skulle vara tråkigt att inte få läsa mer men å andra sidan, varför ska du dela ditt liv med folk du faktiskt inte känner?! :)

Svar: Men åh tack! Jo jag har också funderat på lösen, men samtidigt hatar jag själv när andra har lösen, hej dubbelmoral haha!
Thiilde

2014-03-27 @ 15:50:53
Postat av: Sandra Svedman

Jag läser thilde :) och även cizzis, jätte kul att följa er och era söta guldklimpar

2014-03-27 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0