- gräsänkan

Jag har ju varit själv med barnen sen i torsdags eftersom sambon är i new york tills imorgon kväll, änsålänge lider jag inte farligt mycket av det. Fredag-söndag tillbringades hemma hos fina Jennie med familj i Påarp med massa mys, Eurovision och kacklande. Igår när jag kom hem och hade städat lägenheten klinisk medan barnen passades av barnkanalen, hade jag ett paket på posten att hämta ut som visade sig innehålla ett hemma-spa från fina Ingegerd, så igår kväll när barnen hade somnat blev det hårinpackning, ansiktsmask, manikyr, mitt favoritgodis och äntligen första boken i 50shades serien (hur kan jag ha väntat så länge?!) innan jag däckade bredvid barnen och fick sovmorgon till 08! 
Alex kanske borde stanna i new york lite längre? ;) nä, vi saknar honom massor och Benjamin går runt och upprepar "pappa jobba slut nu hemma" hoppfullt vid dörren



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att det gått så bra!

2014-05-13 @ 16:49:37
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0