- hej Alex

 Kära sambo;
- Normalt sett om vi haft stökigt hemma, och jag städar, så kommer du hem och märker det knappt, du ser att det är fint, men glömmer i samma sekund röran som var på morgonen.. Därför kommer här en liten lista älskling,
Idag har jag, med två vilda barn;
- tömt alla skåp, skafferi, lådor och torkat av noga(varför har de installerat 4 olika skärbrädor på olika platser i vårt kök, hur många behöver man?)
- diskat varje liten kökssak från minsta sked till största skål
- tvättat 4 maskiner tvätt (hur många skjortor äger du?!)
- dammsugit (hittade 2 prillor snus)
- tömt dina, mina och barnens garderober och städat ur dem
- vikt och sorterat alla kläder och bytt garderober mellan oss, du har nu fått en ny garderob med som vanligt vikta kläder i ordning av din egen husa.. Kan hända att jag numera har walk in closet'en.. ;)
- tagit hand om våra barn, bytt 4(!!) bajsblöjor, haft matkrig och handlat
- städat och plockat undan samtliga rum!

Imorgon åker du till new york, kom då ihåg detta när du shoppar ;)


Kommentarer
Postat av: rosa luxemburg

Så fantastiskt roligt o enkelt du skriver om din vardag.You make my day..Hoppas att din sambo uppskattar dig till fullo när han kommer hem från New york....Lev väl

2014-05-09 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0