- sjukstuga

Har för tillfället två sjuka febriga barn med ögoninflammation, Benjamin är inte så påverkad av det, men Fabian desto mer.. Ledsen ynklig och vaknar var 5e minut, hoppas antibiotika dropparna ska hjälpa snabbt!

Imorgon lämnar jag sjuklingarna hemma och drar på överraskningsfest åt en gammal vän, då jag inte vet om hon läser min blogg, kan jag inte säga mer än så ;) 

Nästa lördag är det dags för Benjamins tvåårs kalas, min biologiska pappa kommer hit med sin fru ända från nya Zeeland, så det ska bli en väldigt spännande dag!

Idag fick jag blombud och Benjamin ett nemo gosedjur av fina Camilla!<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på Benjamin och Fabian! <3

2014-05-16 @ 22:50:34
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: Lisa

Hoppas de mår bättre nu! benine måste ju vara frisk till sitt kalas!

2014-05-18 @ 17:27:22
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0