- update

För varje dag jag inte skriver nåt, känns det lite svårare att skriva, haha så jag kör en liten update nu som ursäkt för att få pausa några minuter från världens tristaste pluggkväll!
   I måndags började jag jobba igen, på dialect, samma jobb som jag slutade på när jag blev gravid med Benjamin för 3 år sen. Tanken är att jag ska jobba 50% (8-12, mån-fre) och plugga 100% eftermiddagar/kvällar, något som bör fungera nu när barnen har dagis. Samtidigt vill jag inte att de ska gå för långa dagar, så mycket av pluggandet kommer att ske kvällstid en period fram med, trots allt. 
   Just nu läser jag svenska 3/C, och herregud, jag måste haft nån tillfällig psykisk störning när jag anmälde mig till den kursen?! Kunde jag inte nöjt mig med svenska 2/B?! Vafan skulle jag ge mig på C steget för?! Plugga och skriva till jag däckar med en klump i magen varje natt i vetskap om att jag gör uselt från mig, check! Nä usch, ångrar mig om ni undrar, haha, men bara att bita ihop och göra mitt bästa och hoppas att jag får godkänt vid månadsskiftet när kursen är klar.. 

Veckans höjdpunkt; FABIAN tog igår sina första steg!💙

Utöver det har inte mycket hänt senaste veckan, eller ja, jo.. :p men men, nu ska det pluggas vidare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0