- birthday

..och plötsligt var denna mamman 25 år!
Gårdagen inleddes med att få ett samtal från Benjamin där han med sin omänskligt vackra stämma deklarerade Gjattis, älskar dig mest världen!
Vid 12 kom mina föräldrar, lillebror constantin, lillebror Jonathan+tjej och barn, samt Alex med våra barn, på lunch, tårta och paket. Trevligt värre!
Vid klockan 18 byttes mitt sällskap mot vänner, och jag fick äta ännu mer mat och tårta, höra skönsång, dricka vin (som mitt huvud bittert ångrar idag), öppna paket, prata minnen, skratta, inse hur roliga jag och Lisa ser ut bredvid varandra, dra till Möllan, dricka öl (även det ångrar mitt huvud idag), bli skjutsad i en cykel-barnsits (har uppenbarligen mindre rumpa än jag tror!), få goda överaskande nyheter så sminket rann, osv osv, jag måste erkänna att jag hade en bättre födelsedag än på många år! 
Tack till alla för uppvaktning igår, både i sällskap, sms, samtal, fb och tankar <3 
Barnfri ända till imorgon, det tackar huvudet lite extra för. Feeling old!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0