- hej nya Zeeland!

Vi är framme! Totalt utmattade men så glada. Kan ni fatta att jag tagit mig till andra sidan jorden med mina ungar?! 3 olika flygplan, krångliga kontroller och sammanlagt 5 timmars sömn, japp, jag är stolt! 😅🙈🙌🏻


Vi blev upphämtade på christchurch flygplats av Kevin och tanita, för en bilfärd hem till deras hus. Och vilket hus! Omgett av en fin trädgård som gränsar till ett fält med utsikt över bergen. Här är 28 grader varmt, mitt skånska hjärta och hud klagar inte! 
Väl inne i huset blev jag överväldigad över hur de förberett inför oss, jag har ett eget rum med kingsize säng och barnen eget rum med våningssäng och massa leksaker, dessutom har vi eget badrum fullproppat med allt man behöver. Helt överväldigad är jag över det fina välkomnandet! 
 
Nu blir det tidig kväll inför att åka och fira min lillasyster rebeccas 25 års dag imorgon samtidigt som vi äntligen får träffa barnens kusiner igen och min farmor Jill som åkt hit från England för att möta upp oss alla ⭐️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0