- en dag att radera, snälla

What a day! Sjukvården levererar som vanligt, NOT!
Senaste veckorna har jag haft väldigt ont i magen, mensvärk x2 typ. Igår tyckte Bvc att jag borde få en tid hos en barnmorska som skulle klämma och känna på magen för att se att allt står rätt till så att inte förlossningen "ställt till med något".. Fanns inga tider i rydsgård, så de ordande en i Ystad istället. Idag. De ville jag skulle ha med mig morgon urin..
Dagen började kanon, jag hittade inte det förbaskade provröret så fick kissa i en barnmatsburk..(inte kul sluta fnissa)
Sen tåget till Ystad, promenad till qvinnokliniken a 5 kilometer..
Och vad gjorde de sen då? INGET! Hon klämde inte ens på magen, utan sa bara "ät mer och gå upp i vikt så går det nog över". What?!
Nu skiter jag i detta, den dagen jag vaknar och spyr blod eller liknande kommer jag inte orka åka till läkaren. De kan fan ändå aldrig vara till hjälp!
Irriterad? Bara förnamnet!

Och som om inte det vore nog så slog nån idiot ner tågvärden på tåget hem så vi fick vänta på polis, och sedan vänta 1 timme på att få komma av tåget. Härligt med en bebis som är hungrig och övertrött!

Nä, nu har jag gnällt av mig tillräckligt! ;)
Gillar hur Apoteket för övrigt har placerat djur-hyllan passande bredvid man-hyllan. Mouha!


Kommentarer
Postat av: Renata

Amen för tusan det är respektlöst... Som när jag var orolig för jag hade knölar i bröstet då sa läkaren: jaha har nån av dina vänner haft cancer och du är rädd?

Whaaat?!

2012-12-21 @ 20:07:06
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Lisa

Stackars dig! Fy vad förbannad man blir! Men om du fortsätter att ha ont så stå på dig, för sånt här ska man inte gå omkring med. Vad har din vikt med saken att göra? Hon vet väl inte vad du äter. Om hon hade sett alla våra kakor igår hade jag förstått att hon varit orolig. :P Och vad de sa till Renata! Den läkaren borde skjutas. Hoppas morgondagen blir bättre för dig och Benjamin!

Sienna älskade sin uggla. Jag kände mig som världens sämsta mamma igår när hon ville låna Benjamins leksaker. Jag blev riktigt ledsen men jag kunde ju inte bryta ihop inför er. Hon fick extra många kramar på kvällen och ugglan så fort hon vaknade.

2012-12-21 @ 20:19:48
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0