- reklamera mig själv

Japp, det börjar kännas som att jag borde reklamera mig själv. Den ena krämpan byter ut den andra och jag är snart "Du" med läkarna på vårdcentralen. Idag hade jag tid för att kolla upp mina ögonflimmer, yrsel och svimmningsanfall. Fick lämna blodprov, bli klämd på magen och sköldkörteln, sen beslutade läkaren att skicka en remiss för skallröntgen. Känns lite överdrivet tycker jag, men what to do?
Efter läkaren drog jag hem till Cornelia och pysslade med Benjamins bebisfotoalbum. Cornelia fick även äran att byta en blöja på Benjamin....och 15 minuter senare var han plaskblöt! Haha, hon hade lagt hans lilla pillesnopp uppåt vilket leder till kiss överallt utom i blöjan ;)
MEN HÖRRENI! dagens höjdpunkt var att min lilla son, min lilla Benjamin, 3 månader gamal, HAN VÄNDE SIG FRÅN RYGG TILL MAGE! *stoooolt förvånad mamma* <3


Kommentarer
Postat av: Renata

Duktiga killen!! Han är så stark (och smart!)

2012-09-07 @ 09:47:38
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0