- äcklig info

Nu kommer jag dela med mig lite mer än jag borde.. Och det är liksom lite äckligt fakta, så är ni känsliga bör ni sluta läsa nu ;)

En vanlig åkomma när man är gravid, är förstoppning.. Jag säger inte att jag varit det i 1 vecka, jag säger inte heller att det gör så ont att jag knappt kan stå upp, men det kan vara så.. :p

Alex försöker komma med tips så gott han kan samtidigt som han säger "det trodde vi inte att vi skulle diskutera, såna här saker, när vi började dejta.."

Hans senaste tips löd: "- det står i nyheterna att det finns salmonella smittat kött på Willys!! Perfekt!" Jag är inte lika lyrisk eller sugen på att skaffa ett släng av salmonella frivilligt, då har jag nog hellre magknip några dagar till.. Haha


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha han är inte klok!
Kan du inte testa katrinplommon? Funkar det för ungar borde det funka för oss vuxna. Drick mycket vatten! Ät äpple. Och nåt med fibrer. Och rör på dig. Annars kan väl de på apoteket hjälpa dig? För det är ju inte skämmigt att gå dit och fråga om. :P

2013-05-03 @ 15:17:30
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: S

Testa kiwi & drick grönt te & mycket vatten. Är själv gravid o funkar på mig :)

2013-05-03 @ 20:58:55
Postat av: Renata

En kiwi till frukost varje dag! Eller hela (inte krossade) linfrön :)

2013-05-04 @ 15:19:45
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Amanda

Haha! Så känslig du är, Alex vill ju vara ditt bästa! ;-)

2013-05-05 @ 06:35:51
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0